خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش محصولات اسنوا

یکی از اهداف راه اندازی واحد ارتباط با مشتريان، حركت به سمت انجام خدمات پس از فروش برتر در سطح کشور و منطقه خاور میانه بوده و در حال حاضر تجهیز شرکت به واحد ارتباط با مشتریان، امکان دریافت درخواستها، نظرات و پیشنهادات، شکایات و ... را فراهم آورده است.
صرف منابع کلان مالی از محل درآمدهای گروه انتخاب باعث شد که این واحد به تکنولوژی روز دنيا مجهز بوده و با خرید و راه اندازی خطوط PRI و اجاره نمودن کانالهای ارتباطی E1 از شرکت مخابرات ایران، امکان پاسخگویی به تعداد زیادی از مشتریان در یک لحظه را بدست آورد. با استفاده از نرم افزارهای کنترلی تولید شده توسط شرکت معظم پاناسونيك تعداد تماسهای ورودی و خروجی کنترل و پایش شده و نیاز به افزایش یا کاهش نیروی انسانی و تجهیزات از این طریق مورد بررسی قرار می گیرد.
انجام بیش از پنج هزار نفر ساعت انواع آموزشهای تئوری، فنی و عملی برای همكاران تازه جذب شده، از دیگر عواملی است که باعث شده مشتریان در اولین لحظات برقراری تماس با این مرکز به خوبی راهنمایی شده و ارائه پاسخ صحیح به تماس گیرندگان در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت پذیرد.
در حال حاضر این مرکز از طریق شماره های زیر پاسخگوی مشتریان محترم گروه انتخاب میباشد:

0311-8101

0311-8102

جهت مشاهده فهرست نمایندگی‌های خدمات پس از فروش به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

فهرست نمایندگی‌های خدمات پس از فروش

انتخاب سرویس حامی
اصفهان شهرک صنعتی مورچه خورت فاز دوم خیابان زکریای دوم پلاک 339
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

فاکس : 4597620-0311

Additional information